Söndagssnack 4, febergubbe, layouter och andra advent!

En liten febergubbe misstänker vi att vi har härhemma. Han är rosslig, täppt i näsan och var varm och rosig om kindern ikväll.. Det är svårt att ta tempen på små barn som inte vill samarbeta om det hela, men vi måste kolla imorgon och se hur han verkar om han orkar gå till dagis.

Jag har gjort 30 julkort nu. 20 stycken i ett enkelt (men enligt mig snyggt) utförande och 10 stycken med stämplade bilder som
Nina så snällt stämplade upp åt mig i somras. Bilder kommer längre fram.

Lite nyscrappat finns också, jag har sånt härligt flow nu och det är konstigt hur det är att ju mer man scrappar desto mer idéer får man och än mer vågar man. Det är lika bra att passa på för man vet aldrig när man får förhinder eller scrapsvacka.

image418

image419

image420

Den första och den sista layouten var till utmaningar på Scrapinspiration.

Happy andra advent!! image421
/Anna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Hej vännen.... Tack för bloggtips, ska försöka med deta lilla äventyr. Annars får jag väl kalla hit kavalleriet av barn som är mer kunniga än jag. Men helst vill man ju kunna själv.
Jag fick också en ide´med en gång, har påbörjat med den men krafterna har inte riktigt återvänt kommer nog denna veckan ;)
Håller med dig fullständigt att ju mer man gör dessto mer vågad blir man i sitt skapande. Så det är bara att passa på..... Kram en stor. AA

Postat av: Helen

Kramen hjälpte och häxan surtant har för tillfället förpassats till garderoben!
Hoppa Gabriel kryar på sig och att det är bra med er allihopa!
kramar i massor

2007-12-10 @ 13:24:08
URL: http://svartochvit.blogg.se
Postat av: madeleine

vilka underbara layouter! och härliga kombinationer. jonte huet är så super... nästan så man kan se att det verkligen gör ont! kram.

2007-12-10 @ 18:59:11
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Helena

Verkligen fina lo.s du gör. Och glöm inte svänga vänster om du ska till höger *skratt*
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback