Trött trött trött...

Det är skönt att veta att det för varje dag blir aningen ljusare nu, men ändå så är det ju så grått och blir inte riktigt ljust när det är mulna dagar. Jag är så trött så trött... Det är inte bara ljuset förstås utan sviter efter influensan jag hade över hela julen. Något ljust och färgglatt har jag skapat iaf, det var för att önska Webmosterhelene god jul och tacka för all inspiration hon ger, layouten är gjord utifrån en av hennes skisser:

image449

God fortsättning och scrappa mycket nu när det är lediga dagar igen!! :D

Kommentarer
Postat av: MiaS

Så underbart färgsprakande! Behövs verkligen här på grå-kusten, jag tror snart jag blir tokig på detta äckliga väder.....

Postat av: madeleine

härliga färger! hoppas att du mår bättre snart! kram.

2007-12-30 @ 10:39:42
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: malin

den här är bara SÅÅÅÅ LÄCKER!!!! jag älskar färgerna och det galna i layouten *kram*

2007-12-31 @ 13:59:39
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback