Inför helgen-snack

Igår var jag och barnen på föräldragrupps-mammaträff (<--- fantastiskt hur långa ord man kan göra i svenskan), vi träffas ca tre ggr/år nu och det var jättetrevligt. Alla våra 2½-åringar är så ordentliga och leker fint ihop.

Idag blir det en soft dag med endast en sak på programmet - gå till närmaste ica och köpa lite tillbehör till kvällens fläskfilé. Låter jobbigt va? ;-)

Nu är min andra och sista dt-LO klar för denna gång och även om det sista var ganska svåra apor- och bananpapper så tycker jag nog att jag svängde ihop det till slut. Nu ska jag skicka iväg mina alster till Lektyg och sedan får jag nog visa upp dem här.

Kramisar till er alla mina kära bloggläsare och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Vilken skön fredag det låter som!! Kan vi byta och du går på mitt seminarium? ;-)
Längtar såååå efter dina dt-layouter nu!!
Kramar i massor!

Postat av: Malin

helt perfekt fredag tycker jag! lagom mycket att göra... hoppas du får en skön helg, med kul scrap och annat pyssel.... ser också med spänning fram emot dina layouter!? KUL!! själv ska jag scrappa hela söndagen - DET blir roligt! *kram*på dig

2007-02-16 @ 13:45:48
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Lindzi

Kram Anna! Hoppas ni får en mysig helg! Kram!

2007-02-16 @ 18:58:11
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Anna-Carin - anaber

Ha en jättehärlig helg! Här blir det packning och städning för hela slanten. :-)

2007-02-16 @ 21:25:44
URL: http://anaberscap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback