Si och så och scrap

Här är allt lite uppochner.. Det är min hälsa som inte är på topp, rent fysiskt. Ett rejält migränanfall som övergått i en riktigt jobbig huvudvärk som inte vill ge sig och det i kombination med bihåleinflammation som inte heller vill ge med sig trots att jag är i slutet av en andra penicillinkur.. och inte nog med det utan jag toppar det med magkatarr också. Ja, det är bara att skratta åt eländet! :D

Idag tog jag mig iväg till öppnis med barnen iaf och det kändes så härligt att de leker så bra där och stortrivs. Jag och två tjejer till satt och diskuterade politik, barnomsorgslösningar, A-kasseproblematik, eget företagande.. Så, det var riktigt intressant för min del att vara där idag också.

Det har blivit ett par layouter scrappade på sistone och en har jag tänkt påbörja ikväll, men det är dt-layouter för
Lektyg & Hantverk så jag kan inte visa dem riktigt än här. Ett par har jag gjort för Scraputmaningen också och här är en som publicerats idag - utmaningen är att scrappa om ett föremål, för mig blev det om DASS, detta mitt hatobjekt. Det är min kusin Jenny på fotot:

image267

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch då så eländigt att du inte blir frisk! Sänder dig massor med krya-på-dig-kramar! Jättefin lo, håller med att det inte är något vidare med utedass... Jag är glad över att jag aldrig behövt utsätta mig för att tömma ett... *bläääääääärk* Värsta mardrömmen!

Kramisar!

Postat av: Helen

Men usch det där lät ju inte alls roligt! skickar massa krya på dig kramar!

2007-03-21 @ 19:19:02
URL: http://svartochvit.blogg.se
Postat av: Sonja

Kram på dej Anna. Jag önskar verkligen att du snart ska bli riktigt kry och få må gôtt! Det är strongt av dej att ta dej för så mycket ändå. Och vilka fina alster du åstadkommer. Man blir så glad av dem! Det värsta utedass jag råkat på var hos en gammal farbror i Norge när vi hyrde hytter! Man gjorde sina behov snabbare en blixten! Krya på dej nu så hoppas jag du får njuta av våren som är på väg till helgen.

2007-03-21 @ 19:34:22
Postat av: Mette

Fy... Stackars dig som har mått så dåligt!
Hoppas att du snart känner dig pigg igen!

Kul LO!

Kram
Mette

2007-03-21 @ 22:10:47
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: emelie

kul att se lite nytt från dig. den här ska jag försöka lifta någon dag. kyra på dig. kram

2007-03-21 @ 22:20:56
URL: http://emeliesscrap.blogg.se
Postat av: malin

vännen... jag tycker så synd om dig som inte mår bra... hoppas att du snart känner dig bättre och kan njuta av våren och den ljusa himlen (jag vet att det gör ont att kika i ljuset när man har så ont i huvudet *ler*), tänker på dig! kanske en kaffe snart?? vore ju på tiden... *kram*

2007-03-22 @ 07:43:58
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Katja

Isch, vem har inte traumatiska dass-upplevelser...huvvaligen.

Gör mig ont att läsa att du mår så dåligt just nu. Hoppas det blir bra snart. Vet ju hur det är när hälsan inte är på topp och ändå skall allt flyta på som vanligt.
Min tinnitus är överjäklig just nu...och jag orkar inte vare sig scrappa eller vara snäll...Kan tänka mig att det är lika med migrän. Kanske är det alla väderomslag som gör det extra jobbigt med huvud och öron...?!!

Dina los är iallafallsuperfina!!! as usual...:-D

Krama familjen och be dem ta hand om mammma ett tag...

2007-03-22 @ 18:27:27
URL: http://katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback