Wehoooo! Paket i lådan idag!

Har väl inte skrivit tidigare att jag vann februari-tävlingen hos Kickis pyssel med Pusslande under djup koncentration-LOn va? Den finns att skåda på Kickis pyssels förstasida.
Idag kom vinsten och det är ju alltid så roligt när det kommer scrap-post! Underbara stora påsk- och vårchippisar. SÅ kul! Kanske blir det lite påskpyntat härhemma och Téa kommer älska fjärilen - eller 'buttefaj' som hon säger på engelska. (när jag svarar butterfly tbx så rättar hon mig och säger 'filil'.. det gäller för Nicko och mej att vara konsekventa!)

Här scrappas så fort jag får en minut över.. Jag har lite dt-papper som jag håller på med fortfarande, jag är inte så snabb men jag hoppas resultatet blir bra.

Nu ska jag gå strax gå över till svärmor med barnen och äta lunch - så lyxigt och mysigt. Är så glad att jag har en sån toppensvärmor!! Kanske något att skriva till Lyckotjut om för tänk så många som inte har sån bra relation med sin svärmor.

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Hej - självklart ska du skicka in dina glädjor till oss, alla glada saker tas gladeligen emot! Och glöm inte att maila oss din adress så du är med i vår tävling :-)
Kram Maria

Postat av: Katja

Hallojsan....en stressad Katja tittar in för att säga grattis. Såg för några dagar sen att du gick o vann-Helt rätt!!!

Hoppas du får en fin helg!

Kram.

2007-03-23 @ 17:57:31
URL: http://katscrap.blogg.se
Postat av: Sonja

Grattis Anna! Härligt när man är glad över sin svärmor. Min strävan har varit att vara en bra svärmor åt min svärson och svärdotter. Att finnas till som vän och stöd och låta mina barn och familjer hitta fram till SINA liv! Hoppas jag lyckats, jag tror det! Ha en skön vårhelg (hoppas SMHI håller vad de lovat) och jag håller tummarna för att du och din familj får vara friska nu!
Kram från mej till dej!

2007-03-23 @ 20:27:18
Postat av: malin

grattis till vinsten! den layouten är ju så härlig... hoppas ni får en skön helg med mycket vår-sol! *kram*

2007-03-23 @ 21:31:05
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Christina W

Hej
Har inte varit här på ett tag - flänger runt i tjänsten en hel del just nu. Hoppas du är riktigt frisk nu!
En liten fråga...har du tips om var jag och en kompis kan gå på scrapkurs på under en helgdag i Stockholm? Vi kan omöjligt gå en vardagkväll.

2007-03-24 @ 07:51:05
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: madde

grattis! och visst är det svårt ibland att vara konsekvent vad det gäller språket... men det ger utdelning! tänk vad bra att ha tvåspråkiga barn! kram.

2007-03-24 @ 08:14:40
URL: http://maddesigno.blogg.se
Postat av: Helen

Hoppas ni får en solig och mysig helg!
kramar till er alla!

2007-03-24 @ 11:58:16
URL: http://svartochvit.blogg.se
Postat av: Jenny (JFL)

Kikar in för att gratulera Gabbe på namnsdagen. Får säga grattis till dig för vinsten också. Ha det så underbart!!! KRAM Jenny

2007-03-24 @ 16:28:14
Postat av: Karin B

Grattis till tävlingen! En härlig layout!

2007-03-24 @ 17:03:05
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Diane

Hallå där!
Va kul att stöta på dig ute i scrapvärlden. Såg att du hälsat till mig på Annas sida och kikade nyfiket in och upptäckte DIG. Har bara hunnit skumma igenom några Layouter, men du verkar ha gjort massa vackra alster. Lägger till dig i favoriter och kikar in någon annan dag. Kram Kram

2007-03-25 @ 21:01:46
Postat av: Nina

Grattis till vinsten!!! Kramar!

2007-03-26 @ 12:29:01
URL: http://papperspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback