Tack alla gulliga söta!!

Det är inte klokt vad jag bliviti firad, och jag har inte ens fyllt jämnt!

Jättefina kort kom på lådan och roliga scrappaket med dem fyllda med blommor, bokstäver, brads, en penna.. oj nu är jag rädd att jag missar nåt, blommor, verktygsväska från CO till mina scrapsaker, en stegräknare, presentkort på KappAhl en eltandborste.. Käranån så bra jag har det - tack alla gulliga söta för allt och inte minst alla gratulationer!

Måste visa de scrappade korten jag fick:

från Nina:
image315

från Åsa
image316

från Sanna
image317

De är SÅ fina alla tre och Téa har tittat på dem massor och hon blir alldeles tyst och känner på dem, så ni har inte bara gjort mig glad. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, GRATTIS i efterskott! Låter som du blev ordentligt uppvaktad =)
Kram

Postat av: Zara

Stort grattis i efterskott! Vilka härliga kort du fått!
Kram

2007-05-26 @ 06:51:23
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: Katta

GRATTIS tjejen i efterskott!!!
Nu måste vi träffas snart... det är ju lite löjligt när vi bor så nära ;-)
Kramar till er alla från oss!!!

2007-05-26 @ 22:30:31
Postat av: Purplenotice

Very resourceful, thank you dave

2010-07-19 @ 09:12:52
URL: http://purplenotice.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback