Härliga helg!

Kan man få för mycket helg? Inte då! Det är ljuvligt! Jag hoppas att det blir lite gott väder i helgen för jag längtar efter en skön höstpromenad, helst lite frostigt ute men med en klarblå himmel och mjuk sol.

Svensk Scrapbooking är det full fart och snart börjar en BOM-utmaning som ska hållas en gång i månaden, förutom veckoutmaningar och sponsrade månadsutmaningar. Den här månaden sponsrar Annas Scrapbooking med material och vinstpaket, temat är jul så skapa och ladda upp på Svensk Scrapbooking så har du chans att vinna. Jag fick förmånen att scrappa utifrån det hon skickat och det blev två lusselayouter:

image387

image388


Jag väntar med stor spänning på vem som blir min nya dt-kollega på Lektyg & Hantverk. Snart presenterar jag en skissutmaning på Lektygsbloggen med ett litet paket till vinnaren. Lektyg är en av uställarna på Syfestivalen i Sollentuna förresten så den som har vägarna förbi får nog se ett och annat alster där av mig och hörrni - missa inte alla underbara filtbårder hon har!!

Utmaningsresans utmaningar har verkligen varit skojiga och det där med tävlandet har jag lagt ner, men det är så roligt att komma igång utifrån ett givet tema, skiss eller teknik. Senast var det ett liftningsmoment och så här blev mitt alster:

image389

Happy Halloween allihop!! (eller var det halloween som var i onsdags? Förvirringen är total) Trevlig helg iaf!
Kram,
Anna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilka fina Lo du gjort gillar den med Gabbe och stjärnan, och LillFia så fin som tärna.... Får nog leta upp lite lussekort i den stora lådan med gamla foton. Nu är ju barnen så stora att de lussar inte för sin mamma mer....*ler* med viss saknad faktiskt.
Ha det gott. kram Aase

Postat av: Karin B

Vilka härliga layouter!

2007-11-03 @ 19:34:49
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: madeleine

underbara layouter! och lite annan stil än du brukar ha! kul att pröva något nytt... önskar jag hade din inspiration! kram.

2007-11-04 @ 08:55:07
URL: http://maddesignos.blogspot.com
Postat av: Malin H

Åh så mycket fint du gjort!
Tack för senast! Hoppas det inte går ett år till nästa gång!
Kram kram

2007-11-04 @ 15:18:02
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Hej, skickad en utmärkelse till dej via min blogg, det är du värd! Kram Aase

2007-11-04 @ 18:23:35
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback