Scharlakansfeber

Idag är första dagen för Gabbe på dagis efter hans omgång av scharlakansfeber. FY vad sjuk han har varit stackarn!! Över 40 i feber och skrikit för att han haft så ont i halsen (antar vi) eftersom han knappt velat ha något annat än lenande drickyoghurt i munnen. Nu är han iaf frisk! I söndags fick han prickar och det var först då vi förstod att det måste vara annat än influensa och farbror doktorn bekräftade.

Det är så härligt att se att han är pigg igen, blicken är busig och han har massor av energi. :)

På lördag ska jag på scrapträff, vilket ska bli jättekul - jag ser verkligen fram emot det nu. Behöver träffa lite go'a glada tjejer och fylla på mina reserver. Det tär på en med sjuka barn, både klänget, oron och sömnlösa nätter.

Téa har träffat Fifi på Allum och det var verkligen en höjdare!

image551

Ha det gott allihop!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Krya på er och ha en skön lördag.... Det kommer snart lite uppmuntran på posten :)
Kramis Aase

Postat av: malin

åhh stackarn... skönt att han är bättre nu - det är aldrig roligt med sjuka barn... kram på dig - hoppas att DU mår bra :) jag käkar gärna prinsesskakor *hihi*

2008-04-24 @ 22:17:06
URL: http://mallafors.se
Postat av: Emso

Vad skönt att han mår bättre! Scharlakansfeber är inget vidare :o/ Passa på att fyll reserverna ordentligt :o) Kul med scrapträff!

Kram

2008-04-25 @ 13:36:51
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: LottaM

Åh stackars lillkillen. Skönt att han är bättre. Vet allt om hur sjukdomar tär på en. Jag tycker inte vi har varit annat än sjuka på olika sätt. Ser fram emot allt spännande i scrapinspiration bloggen imorgon. Ta hand om er och njut av din scrapträff i morgon. Jag vill också gå på träff :-)*suck* måste jobba ligger sååå långt efter pga alla sjukdomar.

Kram Lotta

2008-04-25 @ 21:35:31
URL: http://lottamaun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback