Gunnebo & scrap

Åsa & jag var till Gunnebo slott i veckan för en liten fotorunda. Det var så varmt och solen stark så det var inte lätt att fota utan knepiga skuggor men det var härligt att komma ut, babbla i massor och picknicka.
Testade min makro och ett par bilder blev ok.




Väldigt lite har scrappat har det blivit på sistone men nu börjar lusten och inspirationen komma åter.
Ett par layouter har jag att visa iaf.


(stämpeln smetade tyvärr men nu har jag köpt mig en Staz On-dyna - helt oslagbar.







Todelooo!

Kommentarer
Postat av: SannaF

WOW vilka ursnygga layouter!!!

Postat av: Kamilla

Så snygga LO:s du gjort!!!

& typsnittet är ju hur snyggt som helst!

Härliga macrobilder =)

2008-07-06 @ 11:03:23
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Men du så fina foton det blev!! Kul! Nästa gång fotar vi desto mer va!? ;-) Superfina layouter med mycket harmoni! Gillar den om botaniska extra mkt. Jag har förresten utmanat dig nu i min blogg. :-) Kramis Åsa

2008-07-06 @ 14:13:48
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback