Skapat

Svensk Scrapbooking höll vi en midsommarcrop som höll på 10 dagar och avslutades under midsommarhelgen. Vi var nog allihop i teamet lite slitna efteråt för det krävs mkt koll och koordinering... som trots allt ska fixas på fritiden och tid är iaf något jag skulle vilja ha lite mer av - till ALLT jag vill. :-D

Hursomhelst så när allt var över så anordnade Kat en utmaning för oss i teamet. Är det inte gulligt så säg?!!!  Utmaningen har deadline idag och jag har gjort alla tre utmaningarna.

1.Ett monokromatiskt kort



2. en sparbössa för scrap




3. att skapa utifrån en annons

Annonsen:


Min layout


Det var det!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Sara

Ooooh, en sån sparbössa skulle allt vara bra att ha ibland!

Postat av: Daniela

Tack! Blev helt shockad när jag såg att de valde att använda den. Och givetvis får jag ju en ersättning på runt 800:- för det också. Och för de pengarna skall ännu ett obejktiv inhandlas :D hihi. Tack GP liksom ;)



Kram!

2008-07-31 @ 22:58:22
URL: http://neliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback