Bokutmaning - 1 plats kvar!

Vill du ha ett sommarbibliotek? Fortsätt då läsa:

 

Jag ställer frågan här så att jag inte skickar det till någon som inte vill. En har returnerat och därför har jag nu en extra över.

Vill du vara med och skicka runt pocketböcker i sommar? Du behöver bara skicka _en_ bok men om allt går rätt till så får du fler i retur.

Brevet skickas med snigelpost men lämna din mejladress i kommentarsfältet eller mejla mig på
[email protected] om du är intresserad att vara med så kontaktar jag dig. Jag behöver sex stycken aspiranter ;-)


Det är verkligen lika enkelt som det låter och jag tycker det verkar kul med ett litet sommarbibliotek.

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jaaa! Im IN. Du har min mail. Såklart jag inte tackar nej till detta, är ju en riktig läslus!

Kramar!

PS: Vilka papper var det du skulle ha hälften av? Hittade ju bara det med paketen. Var det nått mer?

Postat av: malin

det är en kul idé... men... jag har faktiskt redan fått ett sådant här kedjebrev med posten... från min kurskamrat i Borås (när vi läste till bokhandelsmedhjälpare ler) tack ändå för att du tänkte på mig vännen - det är helt klart en grej i min smak KRAM!!!

2008-06-17 @ 07:59:13
URL: http://mallafors.se
Postat av: StinaD

Är gärna med!

Har mailat dig:)

2008-06-17 @ 10:57:26
Postat av: Sara

Hej på dig!



Kul att kolla lite vad ni har för er. Har ni nåt för er till veckan? Kanske en liten fika nån eftermiddag nästa vecka, efter jobbet? Thomas har sommarlov och vi kommer mest att sitta och räkna ner. Kom hem från en vecka i Sundsvall igår. Skönt att vi hann hem! Det är ju "bara" två veckor kvar till beräknat nu, så det kommer inte att hända så mycket på Gelbgjutaregatan..

Hör av dig! Kramar Sara. Och föresten.. hälsa familjen.

2008-06-17 @ 13:49:43
Postat av: Mette

Låter som något kul!

Du kan väl berätta mer om hur det går till...

Min mail [email protected]



Kramis

Mette

2008-06-17 @ 16:14:35
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Anki

Jaaa. mailar dig Anna!

2008-06-17 @ 19:55:51
URL: http://www.skapatavanki.blogspot.com
Postat av: petraso

Massa snyggt i bloggen din!!!!!!!



hoppar bokutmaningen...dock !

Pysslar så jag hinnr inte läsa.....:)

2008-06-21 @ 08:07:53
Postat av: Anna

Finns platsen kvar?

Ska den vara oläst eller?



Sommarkramen Anna

2008-06-23 @ 11:13:41
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Alexandra Neldel

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-12-08 @ 13:47:13
URL: http://alexandra-neldel.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback