Besked från läkaren...

Tack för alla tummar och tår som ni hållit för mig idag!
It's all in my head..

Nädå, men det var inget fel på levern heller. Magsår, matstrupsbråck, hjärtproblem, gallsten, gallproblem, leverinflammation - allt kan strykas från listan. Skumt minsann och det förbryllar ju läkaren också. Det är ju ingen tvekan om att jag mår dåligt, men vad det beror på återstår att se.

Nästa uppdatering i ämnet får ni tidigast om två månader igen, nu ska min blogg fyllas med vanliga vardan, busungar och scrap igen.

Tjing tjong ballong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så ledsen när jag läser att de inte kan komma på vad det är. Stackars dig som gått så länge med illamåendet. Det kanske är ett fall för "Diagnos okänd", eller ;)

Det var så kul att träffa dig i lördags! Jag blir alltid på gott humör i ditt sällskap :)

Kram Karolina

2009-08-07 @ 20:22:28
Postat av: Nina

Jobbigt att inte veta vad det är, men samtidigt skönt att få andra jobbiga diagnoser strukna. Hoppas att de kommer på vad det är så att du förhoppningsvis kan göra något åt det och må bra igen.



Sköt om dig!



Massor med kramar!

Postat av: Zornitsa

Så typiskt att läkarna inte kan se vad det är, det händer lite väl för ofta tycker jag. Det måste vara jättejobbigt att gå och må illa och klart att man undrar vad det beror på... Ibland ska man kanske träffa fler läkare än sin vanliga... Hoppas på ett slut på illamåendet för din del! Kram...

2009-08-07 @ 22:21:50
URL: http://zornitsa.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hoppas verkligen att dom snart kommer fram till vad de är för fel på dig. Så här kan du ju inte ha det. Kram

2009-08-08 @ 10:29:14
URL: http://jag-heltenkelt.blogspot.com
Postat av: madeleline

Så skönt att det inte var något av dem "sakerna". Allergi? Gluten? Elallergi? Asbest? Stress? Har lärt mig (tyvärr) att stress ger de mest underliga symptom. Tror att det kan vara ett fall för "Diagnos okänd" precis som Karolina skrev i tidigare kommentar. TA det lugnt och sköt om dig. kram.

2009-08-08 @ 11:17:10
URL: http://maddesigno2.blogspot.com
Postat av: AnnaB

Usch vilken mardröm att inte veta...! Men förstås skönt att det är mycket som går att stryka. Massa kramar...!

2009-08-10 @ 18:06:25
URL: http://annab.blogg.se/
Postat av: Nenne

Hoppas att du mår lite bättre under tiden - sån härlig inställning du har vännen! Ser fram emot att se dina alster och läsa dina inlägg!



Storkramen

/Nenne

2009-08-11 @ 10:02:47
URL: http://www.creativenenne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback