En laddning hos Crimson + barnbokstips

Nu har jag skickat iväg 71 bilder för framkallning hos Crimson så att jag har lite nytt och kul att scrappa med, för hör och häpna, men min fotohög har faktiskt sinat. Visst har jag lite äldre grejer kvar och lite lussebilder och så.. men det gör inget att ha lite nytt och lite gammalt heller.

Ett foto som barnen tycker är läskigt är med:



T-rex på Borås djurpark.


Ett annat som är lite kul:


Jaa ni, vad heter denna då? Diplodocus heter den i barnens sagobok "Dinosaurs love underpants". En underbar bok om hur dinosaurierna blev utrodade för att de snodde grottmänniskornas kalsonger och det utbröt ett stort krig över kalsongerna, om vilka dinos som skulle ha vilka.. och det dödade dem allihop.

"so when you put your pants on, always treat them with great care. Pants and knickers saved Mankind, they're not just underwear"

Vet inte om den har kommit på svenska, men kan rekommenderas, fantastiska bilder.
Dinosaurs Love Underpants av Claire Freedman

Ett annat tips är Gruffalon, den finns på svenska, såg den på Ica häromdagen. Finns en om Gruffalons barn också..
the Gruffalo Child heter den på engelska, tänkte inte på vad den heter på engelska, men det är jättesöta böcker för 2-4 åringar.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Hoppas du vilat efter den laddade starten på jobbet hihihi tänk att en mailbox kan bli så full



Kramis Aase

Postat av: M

Ja usch.. nu vill jag helst lämna min egen kropp. Tack för kommentaren! Kram

2009-08-05 @ 22:29:09
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

Visst var jag hos pappersbiten i lördags, klantigt att inte presentera sig :)

Men det var kul att träffa dig och prata lite.

Grattis till viktminskningen, kanon bra jobbat.

Jag fick hem lite bilder från crimson i går så nu är jag scrapsugen.

Ha en bra dag.

kram

2009-08-06 @ 06:09:32
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Smarre

Den vanliga boken heter Gruffalon och den andra boken heter Lill-Gruffalon. Urgulliga böcker båda två!

2009-08-06 @ 07:13:10
Postat av: ÅsaF

Vilka läckra foton!! :-)

2009-08-09 @ 20:39:50
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra och jordnära! ♥

2009-08-09 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback