Ett par utmaningsbidrag

Jag hakade på Scraplagrets skissutmaning och min layout blev sånhär:



Om journalingen är svår att läsa står det såhär:
"Téa fick en två av grandma för Téa tyckte att den var så vacker och luktade så gott. Vi la den på handfatet för användning. Den låg där så fint och jag trodde inte att Téa ville "förstöra" den, men så kom hon och frågade "mamma hur gör man med den?". Inte så konstigt eftersom vi alltid har pumptvål".


Till Scrapperiets deltävling 2 blev detta kort:



Kommentarer
Postat av: Karolina (karehed)

Vilken sötis hon är Téa! Det är inte så lätt att veta hur man gör med gamla tvålar.



Jag har precis bloggat mitt bidrag till samma tävling. Kul att se hur olika layouterna blir fast vi använt samma skiss! :)



Ha det gott! Kram Karolina

Postat av: Sonja

Härlig bild på Téa! Man riktigt kan se nästa bild...hur tvålen far iväg!



Hoppas ni har en bra sommar!

Kram från Sonja

2009-07-20 @ 07:43:05
Postat av: M

Åh vad du är produktiv! Nya layouter varje gång man går in här, och såå snygga! Haha den med Téa är ju jättesöt! Roligt att kunna spara ett sånt minne :)



Ja, min otur.. man undrar ju när den ska vända! Men eftersom dagen blev så bra i övrigt så känns det som det jämnade ut sig! :)



Kram

2009-07-20 @ 12:07:15
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com/
Postat av: Linda

Superfina båda två!!

2009-07-20 @ 12:10:42
URL: http://www.knorrigt.com
Postat av: ÅsaF

Ah va läckra alster!! Roligt att se att du orkar med lite pyssel! :-)

2009-07-20 @ 19:56:33
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback