Rapport från Värmland II

Idag väntade jag samtal från läkaren, de viktiga provsvaren från gastroskopin. Det första han frågade var om jag hade varit gjort den... Han hade alltså inte fått provsvaren! Jag är inte irriterad på honom, han gjorde sin första arbetsdag efter semestern och han lät lite stressad och trött när han ringde. Det är ju förbannat jävla dåligt att han inte fått provsvaren nu utan måste börja med att jaga efter dem. Han ska iaf återkomma till mig under veckan.

Nu har jag träffat lite vänner, mostrar, syskon, syskonbarn, men jag känner alltid att jag skulle vilja vara här längre, att det alltid blir så kort och intensivt när jag är här, att man skulle vilja ha lite längre tid på sig. När jag mår bättre så ska jag åka upp en helg då och då och faktiskt ta mig lite mer tid här.

Det är ganska kallt och regnigt så det blir inte mycket naturliv som jag annars tycker mycket om här. Vänern är fantastiskt och pappa ska laga sin plasteka och får han fixat en snurra till den också så att vi kan åka ut till öarna nästa sommar så vore det fantastiskt! Jag älskar Göteborg, men Karlstad/Hammarön har fantastiskt mycket guldkorn.

Gabbe längtade hem de två första dagarna, men nu har han börjat vänja sig och morfar har tagit fram allt lego som jag och mina syskon hade när vi var små. OJ vilken lycka! :) Min lillebror Jonas har varit här ikväll också och visat barnen en massa roliga YouTube-klipp och det var inte lätt att motivera dem att gå och lägga sig, men de slocknade snabbt... alldeles för sent ännu en kväll.

"Råkade" glida in på Pappersarken idag, hon hade egentligen semesterstängt men satt där och jobbade lite administrativt så jag fick komma in... AJ sa plånboken. ;) *muttrar till
Micke som tipsade mig* Hehe..

Hoppas ni har det bra alla, vare sig ni har semester eller inte!
Kramar,
Anna

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är det svåra det att inte plånboken ska få ont :)

Jag känner att jag shoppat lite för mycket idag jag med.. Iofs inte bara scrapsaker, men det kan göra ont ändå... :)

Postat av: emelie

så härligt att var "hemma" lite. men trist att läkaren inte kunde ge några besked.

kram

2009-07-07 @ 22:31:47
URL: http://www.emelie.ohrn.info
Postat av: Jennie

Hoppas du njuter riktigt mkt av din semester! :)

Många sommarkramar från mig.

2009-07-08 @ 21:36:00
URL: http://mrsdalgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback