vinst & Karlstad

wehoo! Jag har vunnit ett superroligt paket hos House of Inspiration! Tänk vad härligt med lite nytt material att skapa med när jag kommer hem från semestern. Kolla in hos Pappersbiten också, det har kommit Scenic Route-papper från äldre kollektioner, såna man får nostalgikänslor av och för nya scrappare som måste få chans att uppleva dem.

Nu är jag på plats i Karlstad, eller rättare sagt Hammarön, där mina föräldrar bor. Det var en tuff dag igår med jobb, hälsa, värme, packning för mig och barnen för två veckor framåt OCH planering för renovering av en hall som kommer ske medan vi är borta. Jag är väldigt trött idag och ska ta det lugnt så länge jag behöver. Barnen går på upptäcksfärd genom huset här och att mamma & pappa har tömt sin sommarstuga och att det just nu står ett helt bohag inklämt här gör det hela bara ännu mer spännande. 6 nya kaffekoppar är jag numera ägare till och några söta uppläggningsskålar. Tänk att gå på loppis hos föräldrarna. Perfekt! *s*


Kommentarer
Postat av: M

Oj grattis! Gud vad roligt! Ska bli roligt att se var du får ihop av det jättefina paketet :)

Hoppas du njuter i solen!

KRAM på dig!

Postat av: ÅsaF

Åååå va skönt att ni åkte dit så du kan få koppla av vännen! Se till att göra det nu också! ;-)

Loppisfynden låter inte fel du...! Kul! Kramkram

2009-07-04 @ 22:17:46
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: Aase/ängel60

Njut av att vara nära din föräldrar och mys med barnen. Semester är till för att hämta krafter :)

Jag njuter för fullt av första dagen :)

Kram och sköt om dej!!!!!

Aase

2009-07-06 @ 14:09:41
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback