Tre saker...

Kanske ni lär känna mig bättre genom att berätta om alla saker som dräller överallt?! ;)
Jag har blivit utmanad av både
Zanya och Neliz

De här tre sakerna har jag alltid i min/mitt:
Kylskåp: Mjölk, smör, ost
Frys: Kyckling, broccoli, örtkryddor
Skafferi: Kaffe, mjöl, Läkerol
Handväska: Plånbok, mobil, almanacka
Sminkväska: Mascara, ögonskugga och cerat
Badrumshylla:  Linsetui, tandborste och tandkräm
Förråd:  Jag har en hel källare som förråd - har alldeles för mycket grejer där.
Hjärna : Barnen, hälsan, jobbet
Jackficka: Nycklar, inköpslappar, kvitton
Kryddskåp: Salt, vitpeppar, buljongtärningar
Barskåp: Cognac (min favvo), Whiskey (Nickos favvo) Baileys
Köksbänk: Tekokare, brödrost, pelargoner

Kommentarer
Postat av: Fia

Oh, det var länge sedan jag var här inne och kikade. Det är ju helt otroligt å myckeet du hinner med. Jag blev helt förälskad i din Lo "Cheese" med ödlan. Så underbar och vilka fantastiskt fina färger.



Kram fia

Postat av: malin

åh vilken rolig lista :) sånt gillar jag... kram på dig, trevlig helg vännen

2009-05-16 @ 07:58:17
URL: http://mallafors.se
Postat av: Kamilla

hihi ja, visst samlar man på sig en del under åren ;)

Och oooh vilka söta stämplar du hintade om i inlägget under :D

Jag blir ju stämpelsjuk..

kramkram

2009-05-16 @ 11:27:13
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: M

Vilken rolig! Roligt att få veta lite mer "småsaker", vardagssaker :) Sparar den och kanske lägger upp på min blogg någon gång :)

Kram på dig

2009-05-18 @ 18:07:21
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback