Biblioteksbesök

Igår tog jag med Gabbe till frisören, han såg ut som ett får med sitt vilda lockiga hår som blir som svinto i mössan den här årstiden. Han blev SÅ snygg och jag ska absolut uppdatera med foto i veckan. Han var så nöjd och kände sig cool.

Idag blev det biblioteket.. jag hade inte riktigt energi, men jag har varit dålig så länge nu och i helgen orkade jag absolut ingenting så det kändes skönt att göra något med ungarna idag. De hittade en kompis på bibblan så de lekte kurragömma och spelade schack (på sitt sätt.. på tre.. Téa tog en kung, en dam och löparen och sedan fick de andra hoppa som de vill och slå omkull pjäserna). Jag ska lära dem schack på riktigt en annan gång. :)

Imorgon ska jag på läkarbesök och se om han kan trolla mig frisk. Vad underbart det hade varit! :)




Kommentarer
Postat av: Veronika Y

Ja, hoppas du blir frisk snart, Anna!

Kram.

2009-10-15 @ 18:47:28
Postat av: ÅsaF

Spännande med Gabbes klippning!! :-) Hoppas mötet med läkaren kändes bra idag och leder vidare. Håller tummarna! Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback