Helt slut

Jag har varit helt slut det sista.. inte orkat någonting, motivationen har legat på noll och kvällarna har varit långa, tråkiga och fyllda med meningslös tv och jag har lagt mig tidigt. Migränanfallen har avlöst varandra och varat i tre-dagarsperioder vilket såklart tar allt av den lilla energi jag har. Nu äter jag d-vitamin för att förhoppningsvis förhindra en depression iaf. På tisdag har jag bokat tid hos en friskvårdsterapeut, det är tjejen som städar på jobbet som precis startat eget och hon är en otrolig människa som jag känner förtroende för. Hoppas att hon kan lösa lite spänningar och ge mig lite ny energi. Hon är en såndär person som ser rakt igenom en och det är ingen idé att försöka lura henne med en pigg fasad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback