Jag har inte slutat blogga..

... jag är bara inte så intensiv just nu.

Har mått skräp några dagar och tar mig mest bara igenom dagarna. Jag tog mig igenom ett besök hos kiropraktorn trots kräkillamående - tog flera pauser och drack vatten.

Har haft min brorsdotter här och hennes kompis, de har varit på Liseberg och gått på stan. Det har varit mysigt att ha dem här, men jag önskar såklart att jag hade mått bättre och kunnat ge lite mer av mig själv.

Tyvärr så är det något knas med min kamera och det gör det ju inte heller så kul att blogga, men jag får se till att föra över bilderna från mobilen så snart kommer jag igång med lite mer bilder här igen också. Lite nytt scrap kommer också snart. :)

Så.. hoppas att jag inte tappar för många av mina trogna läsare bara för att jag pausar lite.
Kramkram till er alla!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Micke

Mig tappar du aldrig! :)

2010-08-19 @ 22:43:07
Postat av: Anki

Krya på dig vännen! Kram!!

2010-08-19 @ 23:30:09
Postat av: stina ~maräng~

Det viktigaste är att du tar hand om dig! Hoppas att du snart får må bättre - kram!

Postat av: Eva-Lena

Hoppas du mår bättre snart. Krya på dig.

Trevlig helg!

Kram

2010-08-20 @ 05:45:58
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Jennie Dalgren

stor kram till dig Anna och hoppas du är på bättringsväg snart.

2010-08-20 @ 07:29:32
Postat av: Nina

Krya på dig och ta väl hand om dig!



Massor med kramar!!!

2010-08-20 @ 08:03:01
Postat av: MiaS

Ha, som om du skulle kunna bli av med mig ;) sköt om dig - kramar!

2010-08-20 @ 10:04:47
Postat av: KatarinaR

Självklart fortsätter jag kika in i din blogg.

Pausa så länge du behöver och krya på dej!

Kramar!

2010-08-20 @ 16:11:39
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/
Postat av: Karolina/karehed

Jag lovar att stanna kvar och vänta på dina härliga alster. Hoppas du snart känner dig bättre!

Kram Karolina

2010-08-21 @ 21:43:07
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback