Barnpalatset

Det har öppnat ett nytt lekhus i närheten och vi passade på att titta in och kolla läget i förra veckan.
Jättefräscht, bra överblick, roligt  på alla sätt och trevligt fik. Tyvärr mådde jag skräp när vi var där så vi stannade bara dryga timmen (annars ingick tre timmars lek) men ungarna tyckte det var roligt så länge det varade iaf. :)

Ett häftigt skepp att klättra på




Reaktionslek




En elefant delade ut godis och kramar




Nu har barnen ljugit igen!! Nääää bara lime-slush. :)




Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilka busungar du har:) De ser väldigt glada ut iaf :) Kan faktiskt säga att sådana lekland är toppen för de små, men jag har aldrig gillat att finnas där, blir lite högljudt för min del. Men det får man väl ge barnen ibland....

Kramen

Postat av: mathilde

Ser ju jätteroligt ut! Nästan så man blir lite leksugen själv ;) Dom är så söta dina små barn!!

Och vilken tur att ni har förbudsskyltar på dinosaurier!! Nu kommer dom att välja ett annat hus än erat när dom kommer!

Kram på dig

2010-02-11 @ 09:20:57
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: Zornitsa

det ser kul ut :) Barn älskar ju sådana ställen. Vi har Andy's här på 5 min gångavstånd... Elvira äslkar det och jag tycker att (o)ljudet är näst intill outhärdligt.

2010-02-11 @ 23:16:20
URL: http://www.zornitsasblogg.blogspot.com
Postat av: AlaEmmeli

Så söta med blåa tungor - bra scrapmaterial! :) Kraaam!

2010-02-12 @ 00:36:16
URL: http://emscreativeside.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback