Träffen i Karlstad

I helgen var jag på scrapträff i Karlstad! Typiskt nog fick jag två migränanfall men jag klarade mig hyggligt med de nya sprutorna iaf.



Det var ett fantastiskt arrangemang och 7 av 9 tjejer från Teamet var samlade och det var förstås fantastiskt kul att träffa alla och inte minst Micke och Helena också. Kolla vilka snygga tröjor vi hade:



Jag har aldrig varit på en liknande träff, det var så top of the line allting och roliga föreläsningar att gå på "Scrapbooking för nybörjare", "Scrappa säkert" med tips om att sitta bra och röra sig med jämna mellanrum och sist men inte minst "Inspiration för vardagsfotografer".

Det vilar ett tungt tryck på Micke att arrangera en sån här trevlig grej igen. Kanske i Göteborg nästa gång? ;)



Min vän AlaEmmeli fångade jag dessvärre inte på något foto - det är ju bedrövligt... Men jag kanske kan få låna ett foto av dig Emmeli att scrappa?

Kramar och tack allihop för en oförglömlig helg!

Kommentarer
Postat av: Daniela/Neliz

Åh vad jag önska att jag kunde ha varit med. Säger tyst till mig själv: "Next time, next time"



JAAAA MIIICKE, I Gööööööteboooorg! :D

Postat av: Emmeli

Åh vilka fina bilder du tagit! Kul att se bilder som andra tagit oxå! Självklart får du mina bilder, fick ju minska ner dem betydligt i forumet men jag kanske kan maila några till dig istället! :) Har oxå tänkt att scrappa en LO om denna underbara helg, det är ju nästan ett måste! :) Det va verkligen så roligt att få träffa dig i helgen, jag hoppas att det blir snart igen!! Stor Kram! ♥

2010-03-12 @ 09:34:01
URL: http://emscreativeside.blogspot.com
Postat av: Sofia/Jozie

Neeeeej, inte Göteborg! Dit är det ju äääännu längre än vad det är till Karlstad!!!!



Roligt att se dina bilder, Morfen! En sååå himla härlig helg!

2010-03-12 @ 11:04:02
URL: http://sofiascrap.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Härligt att det blev så lyckat och att du orkade med mha medicinen! Kram

2010-03-12 @ 18:33:37
URL: http://asaf.blogg.se/
Postat av: ulrika_m

Din LO är helt underbar! Jag var så stolt över hela teamets bidrag till vår lilla utmaning, det vara bara ren tur att jag kammade hem vinsten. Otroligt roligt att träffas, hoppas verkligen att Micke och Helena fått blodad tand och fixar ny träff SNART!!! Kram!

2010-03-12 @ 19:51:15
URL: http://ulrikascreativecorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback