Utklippta dekorationer

Jag använde mig av ett starkt färgat bakgrundspapper och tyckte att det räckte med foton och dekorationer på det så jag klippte helt enkelt ut dekorationer från ett mönstrat papper (MM Flutter - Vine)



Bilderna är från förra sommaren och den enda soldag vi hade på semestern. Mitt lilla smultron bland alla smultron - det var ett fint ögonblick. :)


Bakgrundspapper: BG Green at Heart - Basil
Mönstrat papper: MM Flutter - Vine
Dekorationer: Maya Road Postage Stamps, blommor, pärlor och en journalingcirkel från MLS Imaginary Friend Diecuts jag använt som enbart dekoration.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättehärligt!! SOMMAR...! Liftvarning, jag har precis fått hem samma Flutterpapper!!

2010-05-02 @ 19:54:34
Postat av: Emmeli

Härlig, vacker och stilren! Så gulligt du skrev "ditt lilla smultron bland alla smultron!" ;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback