Att skapa med det man har

När man har scrappat ett tag, lärt sig de flesta pappersmärkena, suktar efter de senaste dekorationerna och följer CHA-mässornas nyheter med iver så är det lätt att glömma bort att använda det man har. Hur gjorde man från början? Jo man sparade broschyrer från muséebesöket, rotade hemma i mammas sylådor, man sparade biljetter osv. På den här layouten har jag använt mig av en utriven tidningssida, en tidning som man fick inne på High Chaparrall (tyvärr blev den vitare i scanningen än i verkligheten).

Glöm inte bort att använda alla fina och användbara saker som finns runtomkring er (och fortsätt också njuta av alla CHA-nyheter!).

Mönstrat papper: EPP Walk in the Park
Dekorationer: EPP For the Record Element Stickers
Bokstäver: EPP For the Record Alpha Stickers

Kommentarer
Postat av: emelie

Så snyggt det blev med tidningssidan.

Postat av: lina

när du scrappar framkallar du dina foton eller skriver du ut dom själv? :) maila mig gärna svaret :)

2011-08-22 @ 23:04:11
Postat av: cattis

Vilka härliga och inspirerande layouter du har gjort!!! Snyggt!!

2011-08-25 @ 20:44:37
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: anna

i vilket program gör sätter du ihop flera bilder och framkallar den som en? :) hoppas du förstår vad jag menade :)

2011-08-29 @ 22:08:55
Postat av: Morfen

I photoshop, men det går alldeles säkert att sätta ihop dem i andra bildbehandlingsprogram.

2011-08-29 @ 22:26:41
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback