Idag är ingen vanlig dag, för det är Téas födelsedag!

Téa 7 år idag! Helt otroligt vad fort tiden går men ändå så otroligt fantastiskt hela tiden.



Téa, som den prinsessa hon är, så har hon varit otroligt fascinerad av kristallkronor och de vackra prismorna som hänger och dinglar. Som den moderliga drottningen i hushållet jag är så fick jag ju se till att införskaffa denna prålighet för slottets prinsesskammare och den hängde där när hon kom hem från skolan idag och hon blev alldeles stum och sen hoppade hon av glädje. Den är rätt maffig men det framkommer inte riktigt på bilden.. Nioarmad och ger gott och väl bra lekljus.




Ikväll har det varit fest med plockmat och tårta.
Jag hade beställt en tårtbild med lady gaga, men den kom aldrig med posten som den skulle så jag fick trolla med hallon och ett chokladalfabete som visade sig vara felförpackad så det fanns inga a och inga e med.. tur man kan 133T (elite):




Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Åh vad fin krona. Grattis till Téa

Postat av: MiaS

GRATTIS TÈA!!!! Önskar Rebekah och Luc.

Vilken snygg lampa du fått och mumsig tårta också :)

2011-08-27 @ 08:17:58
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback