2011 bort och 2012 in!

Nyårskvällen blir en summering av vad som varit och på det hela taget har det varit bra - vi har skålat för än det ena än det andra och det visade sig att jag får visst yrsel av innehållet i flaskan. ;)

Jag glömmer lätt jobbiga stunder och fokuserar på det som är positivt, men juli och november hade jag gärna strukit ur almanackan. Den stora förändringen 2011 var naturligtvis att sluta på mitt jobb och bege mig ut i det okända. Det okända var inte så farligt och jag är nyfiken på vad framtiden har för spännande jobb till mig. Min älskade lilla familj  - Nicko, Téa & Gabbe - vad hade jag varit utan dem? Naturligtvis betyder mina vänner oerhört mycket också och utan dem hade min värld känts oerhört liten. Jag är tacksam för så mycket.

Vad önskar jag då för 2012?
Ett nytt jobb såklart.
Att åka till Legoland med barnen.
Att göra något trevligt på vår 10e bröllopsdag.
Fortsätta med yogan och lägga till lite annan träning.
Att familjen får vara frisk.

Jag har mindre egoistiska önskningar också - det finns så många människor som far illa i världen och jag hoppas att alla som kan bidrar på något sätt till en bättre värld.

Love & Peace,
Gott Nytt År!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Du kommer att få ett toppen åt Anna

God fortsättning!

Kram

Postat av: [email protected]

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej!

Så vill jag passa på att tacka för all inspiration du bjuder på här i din blogg. Din 10 i topp-lista är härlig!

2012-01-01 @ 11:30:20
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/
Postat av: Karolina/karehed

Hoppas 2012 blir ett underbart år för dig och att dina önskningar blir verklighet!

Kram Karolina

2012-01-01 @ 16:09:30
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback