Svärmors födelsedag

Idag firar vi min kära svärmor för att hon fyller år. Vi överraskade henne med att dyka upp på restaurangen svärfar skulle bjuda henne på. Naturligtvis har det varit lite tisslande och tasslande för att hon inte skulle få reda på dessa planer. Hon blev ordentligt förvirrad, road och glad över att bli så överraskad.

Ett jättefint armband fick hon av oss alla, en blomma och ett kort som jag pysslat ihop. Jag har liftat Fia Skapar och ett kort hon gjort nyligen, hennes kort hittar du HÄR.

Mönstrat papper: Maja Design, Ska vi ta en fika – Hemma hos mig, Hemgjord saft, Mandelkaka med plommon.
Dekorationer: Blommor och pärlor.


Kommentarer
Postat av: Drullputta

Jättefint kort!

Kram

Postat av: Karolina/karehed

Så roligt det är med överraskningar! Ditt kort gjorde säkert svärmor jätteglad. Det är så snyggt! :-)

Kram Karolina

2011-07-25 @ 23:34:17
URL: http://karolinasscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: mathilde

Vad roligt med överraskningsfirande! Alltid lika roligt. Jättefint kort också, härliga färger :)

Italien var verkligen hur härligt som helst. Just att man bara kunde sitta på altanen och titta ut över landskapet. Jag laddade verkligen batterierna!

Stor kram till dig!

2011-07-28 @ 14:19:37
URL: http://vardagochtrams.blogspot.com
Postat av: Emilia Å

Vilken trevlig överraskning för svärmor! Och vilket härligt kort du gjort. :-) Rosa och brunt är såååå fint ihop! Kram på dig Anna!

2011-07-30 @ 15:06:23
URL: http://www.familjenicentrum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback