Enkelt och blingigt

Ett sånt här papper som jag använt från Fancy Pants scrappar sig självt även om jag i första vändan tänkte på att klippa ut granarna  osv. Jag hejdade mig själv eftersom jag tycker hela pappret är fint och ibland är det skönt med ett självscrappande papper. Det låter kanske förmätet att det är självscrappande, men jag menar att det är lätt att få en idé, ett upplägg till en layout och det känns ganska givet var fotona ska vara.

Då jag gjorde en enkel och odekorerad layout så valde jag att blinga den lite i papprets egna mönster (se detaljbilder nedan). Genom att dra svarta tuschstreck vid konturerna på den prickiga granen så markerade jag och framhävde den lite extra.

Mönstrat papper: Fancy Pants Saint Nick - Tannenbaum
Dekorationer: YD Rhinestones stickers Clear

 


Kommentarer
Postat av: MiaS

Åh, vilken härlig layout! Får nästan lust att göra ett pepparkakshus till jul :)

Postat av: Eva-Lena

Underbar Lo.

Ha en trevlig söndag

Kram

2011-11-06 @ 10:38:58
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Busan

Förstår hur du menar och håller med dig fast jag aldrig gjort en LO. Det var jättesnyggt att använda pappret så här som den är - blev riktigt snyggt med alla strass och härliga foton... allt hänger samman så fint i färgerna och allt. ♥

Tack för hjälpen med kortet - då vet jag att jag är rätt ute med stilen och det känns bra att vara på rätt väg. Var roligt att jag lyckats pyssla mer än någonsin sista tiden så jag hade lite nytt på bloggen att visa! :)

Hoppas du får en så bra vecka du bara kan och en mysig pysselstund snart igen!

Massor med kramar

Åsa

2011-11-06 @ 22:16:42
URL: http://busanspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Annette

Jättesnyggt! Gillar hur du byggt upp layouten med foton ungefär som trädformen. Smart att markera det trädet litet extra och att blinga i tre hörnor. Riktigt fint!

2011-11-13 @ 19:37:34
URL: http://justnujusthar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback