Layout och kort i samma stil

Jag satt med EPP:s underbara papper Double Dutch från serien Playground,

funderade på vad jag skulle göra med det. Använda ena sidan där det står LOVE överallt eller den andra sidan med cirklarna i glada färger... Det blev båda! Tog fram min cirkelpunch, vände den uppochner så jag kunde se att cirklarna kom med ordentligt och tryckte ut cirkel efter cirkel.

Därefter klippte jag ut ordet love på andra sidan av pappret och skapade därefter en layout och ett kort i samma stil, med svart cardstock som bakgrundspapper för att lyfta fram färgerna ordentligt:

 

Clean & simpel javisst, men visst blir man glad av prickarna? :D

Enfärgat papper: Svart Cardstock - Bazzill Raven
Mönstrat papper: EPP Playground
Verktyg: Cirkelpunch, t.ex. av märket Martha Stewart
Bokstäver: urklippt ur mönsterpappret.


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Läckert Anna. Du har verkligen lyckats med papprena.

Kram

Postat av: sannaf

Superfint blev det

2011-09-14 @ 16:48:18
URL: http://creativesanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback