Mixa och matcha

Det finns så många papper från olika märken som passar alldeles utmärkt ihop, det gäller bara ta sig tiden att bläddra och testa vilka kombinationer som funkar. Jag tog baksidan av ett julpapper från Fancypants och matchade med papper från olika kollektioner från Prima. (tyvärr blev det lite skuggor i scanningen).

 


Fotot är taget av MiaS.

Mönstrat papper: Fancy Pants Saint Nick - Sugar Plum, Prima Tropics - Blooming Love, Prima Paradise City Collection - Island Beauty.
Dekorationer: Spets, utstansad journalingcirkel och scalloped cirkel.
Bokstäver: Utskurna ur pappret Prima Paradise City Collection - Island Beauty. "Blekta" med Gesso.

 


Kommentarer
Postat av: Karolina/karehed

Så härligt att få se denna fina layout färdig. Bokstäverna blev jättefina, fast det hade varit snyggt med guld! ;-)



Kram Karolina

Postat av: Kamilla

ÅÅh du gör sådana fantastiska layouter!!

Jag älskar varenda en och jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag måste lära mig hur du gör!!

Det är så fantastiskt snyggt! :D



Kramizar i massor!

2012-02-18 @ 12:19:55
URL: http://kamillasscrapping.blogspot.com
Postat av: Gurkiss

Jätte söt LO du gjort :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2012-02-24 @ 16:19:13
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback