Anna 4.0

 
Japp, nu är man "uppgraderad" till version 4.0. Jag har inte skrivit om det tidigare för att jag är så värdelös på att blogga nuförtiden men också för att jag kanske behövde smälta det lite. Det är väldigt konstigt att fylla 40 när man känner sig som 25, i alla fall de dagar jag inte känner mig som 80 men det är ju rent hälsorelaterat.
 
 
Jag blev ordentligt uppvaktad, en uppmärksamhet som jag inte riktigt är bekväm med som jag ändå får lov att säga var väldigt trevlig, jag har ju så fin familj och släkt men också så fantastiskt fina vänner och kollegor. Man blir påmind om allt det där och kanske är det ett tecken på att man blir äldre att man stannar upp och njuter av allt det fina man har i livet, att man uppskattar det mer och dessutom blir en smula sentimental.
 
 
Lite extra glad blev jag för att alla mina älskade bröder kom på min fest:
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Grattis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback