Teaparty

Med anledning av 4.0-dagen så hade jag grillfest hemma för familjen, det blev sushifest på jobbet men med mina väninnor blev det Teaparty med pysseltwist.
 
Det blev rosa bubbel, kakor, snittar, scones och te och vi åt tills vi liksom inte kunde få i oss nåt mer. Fy vad gott det var!
 
Därefter kom pysseltwisten, inte med papper som jag normalt pysslar med utan med garn (!).
Jenny visade oss hur vi kunde armsticka en halsduk/scarf och vi hade roligt åt allt trassel först och sedan blev det alldeles tyst, alla var superkoncentrerade.
 
Tack tjejer för en mysig kväll - Katta, Mia, Jenny och Sofia (publicerar er inte på bil ftersom jag inte frågat er först, men ni är alla väldigt vackra)! <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback