Mello 2014

 
Sportlovet gick sin gilla gång med mycket slappande, lite fix hit och dit och alldeles för lite fysisk aktivitet. Téa & jag gick på melodifestivalens tredje deltävlings genrep och hade underbart kul. Det var första gången för Téa att vara på Scandinavium och ett såhär stort event.
 
Varsin boa på hör ju till.
 
 
Min och Téas favorit var State of Drama, men sen hade Téa lite egna favoriter som Oscar Zia och Dr Alban också. Téa njöt och jag med henne.
 
 
 
Mitt under fjärde bidraget, Shirley Clamp, så börjar Téa tappa en tand och jag vet inte om hon hörde bidraget, hon var fullt upptagen med att hålla ordning på tanden.
 
Träffade go'a Mia och Rebekah på vägen ut - Téa & Rebekah var partylystna och tyckte att efterfest med Oscar Zia i bollhavet hade varit härligt. (skojades om det under programmet eftersom Oscar inte riktigt har åldern inne för vuxenfest).
 
På lördagen röstades finalisterna fram: Oscar Zia och Ace Wilder:
Till andra chansen gick: Outragers och State of Drama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback